26 januari 2017

Managed UC

Succesvol samenwerken en altijd bereikbaar met Managed UC

Managed UC

Met Managed UC communiceert u slimmer, efficiënter en bovendien locatie onafhankelijk. Alle denkbare communicatiemiddelen, zoals telefonie, video en chat hebben wij voor u gebundeld in één gebruiksvriendelijke oplossing. Managed UC brengt vele voordelen met zich mee:

  • Managed UC maakt het mogelijk dat u via een device naar keuze alle vormen van communicatie toepast, waar en wanneer u zelf wilt. Hierdoor bent u plaats- en tijdonafhankelijk.
  • Doordat Managed UC een webbased dienst is, heeft u geen speciale software of applicaties nodig. Daarnaast hebben wij deze dienst geïntegreerd met onze Managed Voice en Managed Mobile diensten. Hierdoor profiteert u ook van deze functies.
Messenger

Messenger is de alles-in-één communicatieomgeving waarmee u direct belt, chat of een videosessie start. U beheert uw contacten en ziet hun beschikbaarheidsstatus. De webphone, een hoogwaardige softphone applicatie, is hier een onderdeel van.

Meetings

U wilt effectief vergaderen en samenwerken? In Meetings beheert en start u eenvoudig vooraf geplande interne en externe audio- en videovergaderingen. Daarnaast kunt u de gesprekshistorie bekijken, bestanden uploaden of uw scherm delen.

Netdrive

De functie Netdrive is bedoeld voor het opslaan en delen van bestanden, welke u ook kunt delen met uw contactpersonen en collega’s, op de Managed UC cloud. Hierdoor heeft u altijd de beschikking over de juiste bestanden.

Topics

De functie Topics is het hulpmiddel bij uitstek als het samenwerkingsprojecten betreft. In Topics maakt u onderwerpen aan om vervolgens de inhoud door middel van chat te bespreken met de contacten van uw keuze.

Wall

Soms vraagt een bericht geen (re)actie van een collega. Dit soort korte, persoonlijke berichten deelt u in de Wall. Net zoals uw collega’s uw Wall kunnen volgen, volgt u de Wall van uw collega’s. Handig toch?

Notifications

In Notifications deelt u korte berichten als ‘melding’ met de gewenste personen of groepen. Reminders, snelle feedback en gemeenschappelijke gespreksagenda’s zijn hier handige voorbeelden van.

Phonebook

Met behulp van Phonebook beheert u uw externe contacten en kunt u deze eenvoudig labelen als bijvoorbeeld klant, relatie of privé-contact. Ook voegt u gemakkelijk nieuwe contacten toe.

Q BoardQ Board

Q Board is een add-on die nu voor iedere Managed UC gebruiker beschikbaar is. Deze add-on geeft realtime inzicht in de wachtrijen waardoor gebruikers nooit het overzicht op hun telefoniebezetting verliezen.

 

 

 

Vraag vrijblijvend meer informatie aan over onze UC dienstenOfferte